Home > Over TMC > Klachtenregeling

Klachtenregeling

We doen er bij The Mediation Company alles aan om jullie samen naar een oplossing voor de toekomst toe te laten werken. We nemen een zo onafhankelijk mogelijke positie in en proberen de beide belangen goed in kaart te brengen, zonder voorbij te gaan aan belangrijke gevoelens of emoties. Ben je toch niet (helemaal) tevreden over onze dienstverlening? We geven je graag aan hoe je dit kunt laten weten of hoe je een klacht indient.

Hoe kan ik een klacht indienen?
Indien je niet tevreden bent over bijvoorbeeld onze mediation, houding of werkwijze vragen we je dit ons direct aan te geven. Dat kan tijdens een mediation-sessie, telefonisch of per e-mail. Wil je liever een officiële klacht indienen? Dan verwijzen we je naar onze klachtenprocedure. Hierin staat stap voor stap beschreven hoe je een klacht kunt indienen. Uiteraard zorgen we voor een passende oplossing en gebruiken we je klacht om onze mediation en dienstverlening in de toekomst te verbeteren.

T 020 760 94 70 Aanvragen voorstel